Search
Close this search box.
Search
Close this search box.
KIOSKY

imaKIOSK

systém pro řízení odběru a zpoplatněných přístupů

Hledáte způsob, jak digitalizovat nebo zefektivnit fungování vašeho kempu, parkoviště nebo zpoplatněných vstupů?

S řešením imaKIOSK získáte univerzální nástroj, který umožní hostům nebo návštěvníkům nakoupit předplacený balíček elektřiny a vody, aktivovat odběr na konkrétní zásuvce, zaplatit vstup (WC, turniket, brána) nebo provést rezervaci místa.

Celý systém je plně automatizovaný a umožňuje provozovat areál s minimální personální zátěží.

univerzalni-checkCreated with Sketch.

Automatizovaný odběr přes výdejní sloupky

univerzalni-checkCreated with Sketch.

Plně on-line řízení přes portál eKiosky

univerzalni-checkCreated with Sketch.

Možnost napojení na interní systémy a moduly

univerzalni-checkCreated with Sketch.

Variabilní konfigurace dle potřeb areálu

Řešení vhodné pro:

Hlavní přednosti systému

01

Předplacené balíčky

Systém imaKIOSK umožňuje prodej předplacených balíčků energie (kWh), vody nebo časových balíčků.

02

Plná kontrola spotřeby

Každá zásuvka je řízena automaticky – po vyčerpání balíčku se odběr ukončí a je možné jej jednoduchým způsobem znovu aktivovat.

03

Zpoplatněné přístupy

Systém ovládá brány, turnikety a dveře. Umožňuje výběr plateb za vstupy (WC, sprchy, parkoviště), podporuje karty, mincovníky i tokeny.

04

Webový portál eKiosky

Provozovatel má kdykoliv k dispozici přehled o všech zásuvkách, závorách nebo vstupech. Může ručně aktivovat odběr, přesunout jej na jinou zásuvku, uzavřít balíčky nebo vytvářet reporty.

05

Detailní statistiky a reporty

Systém poskytuje detailní přehled o příjmech, odebraných kWh, litrech vody a vytíženosti areálu. Možnost exportů pro ekonomiku.

06

Napojení na interní systémy

  • Rezervační systémy kempu
  • Přístupové systémy bran a závor
  • ERP a ekonomické systémy
  • Ubytovací systémy (evidence hostů)

Jak může systém imaKIOSK fungovat v kempu?

Host přijede do kempu, na master sloupku si vybere parcelu, služby a balíček elektřiny či vody. Zaplatí kartou, aktivuje se odběr brána se automaticky otevře. Vše proběhne bez účasti obsluhy.

Po příjezdu na parcelu vybere správnou zásuvku a tím se aktivuje odběr elektřiny či vody. Systém začne automaticky měřit spotřebu.

Kontrola a doplnění balíčků

Host může kdykoliv ověřit stav balíčku na master sloupku nebo dostane upozornění o blížícím se vyčerpání. Další balíček může přikoupit stejným způsobem.

Recepce může hosta jednoduše přesunout na jinou parcelu jedním kliknutím – odběr se ukončí na původní zásuvce a aktivuje na nové.

V eKioscích je vidět obsazenost celého kempu, stav všech zásuvek, probíhající odběry i historie spotřeby. Správce má kdykoliv úplný přehled o provozu.

Host může odběr ukončit sám. Systém nanovo spočítá spotřebu, uzavře balíček a umožní projet bránou ven. Vyúčtování lze udělat automaticky nebo přes recepci.

K systému lze připojit sprchy, WC, brány či parkoviště a rozšířit samoobslužný provoz celého areálu — vše v jednom řešení.

Náš imaKIOSK najdete na mnoha místech:

Odběrné sloupky kemp MERKUR
2023

Podrobnosti o systému imaKIOSK

Základní charakteristika

SOFTWARE

Webová aplikace eKiosky: dashboard, statistiky, provozní přehledy

Automatické řízení odběru: systém ukončí odběr po vyčerpání balíčku

API: integrace s rezervačním systémem, ubytovacím systémem, ERP

Bezpečnost: HTTPS, zabezpečená komunikace, VPN, možnost privátní instalace

HARDWARE

Řídící jednotka VPU.09: řídí komunikaci se vstupy/výstupy a cloudem

I/O moduly OSG / IOB10: relé pro ovládání zásuvek, turniketů, dveří, bran

Master sloupky: platební terminál, displej, čtečky RFID, mincovník (volitelné)

Kompatibilní periferie:

turnikety, závory, brány, vodoměry, elektroměry, tiskárny, čtečky karet

SÍŤOVÁ KONEKTIVITA

Jak probíhá instalace a následný provoz imaKIOSKu?

01

Úvodní konzultace

Projdeme společně typ areálu (kemp, parkoviště, veřejné WC), způsoby zpoplatnění a technické možnosti. Doporučíme vhodnou konfiguraci sloupků a modulů.

02

Cenová nabídka a návrh řešení

Připravíme návrh rozmístění master a slave sloupků, konfiguraci odběrných míst a přístupových bodů. Součástí je přesná kalkulace.

03

Příprava podkladů a integrací

Navrhneme síťovou infrastrukturu, možnost rezervací nebo propojení s interními systémy. V případě potřeby připravíme API propojení.

04

Instalace zařízení v areálu

Sloupky a řídicí jednotky instalujeme přímo v místě. Součástí je konfigurace terminálů, aktivace plateb a propojení s eKiosky.

05

Zaučení personálu a spuštění provozu

Ukážeme obsluze práci v eKioscích, ovládání odběru, práci s rezervacemi a vyúčtováním.

06

Provoz, monitoring a servis

Systém běží automaticky. Všechny spotřeby a platby se schraňují do eKiosků. Je možná vzdálená diagnostika, aktualizace i servis.

Co vás zajímá

Se sloupky pro elektřinu a vodu, turnikety, bránami, dveřními moduly, platebními terminály a mincovníky. Lze integrovat do rezervačních a ubytovacích systémů.

Ne, vše běží v cloudu a je online k dispozici.

Jak probíhají platby?

Karta přes terminál, online platba v kiosku, hotovost (pokud je mincovník), nebo aktivace obsluhou. Platby ihned aktivují odběr nebo přístup.

Ano, ceny, tarify i strukturu balíčků (kWh, dny, vody, kombinace) lze libovolně měnit.

Ano. eKiosky umožňují přesunout odběr hosta z jedné zásuvky na druhou bez ztráty balíčku.

Ano. Systém obsahuje přehled tržeb, spotřeby, vytíženosti, počtu aktivních zásuvek a odběrů.

Ano – master sloupky umožňují plně samoobslužný provoz.

Náš systém eKiosky pro správu spotřeby i přístupů najde uplatnění na řadě míst

karavanové stání, kemp

Náš systém eKiosky pro správu spotřeby i přístupů najde uplatnění na řadě míst

Zábavní park

Poradíme Vám s Vaším projektem

Nebo se spojte přímo se specialistou pro tuto oblast.

Napište nám

Ozvěte se pomocí kontaktního formuláře, odpovíme vám co nejdříve.

Odesláním zprávy souhlasím s Podmínkami zpracování osobních údajů.