Sledování docházky nevyplývá jen ze zákonné povinnosti evidence pracovní doby. Využije se i při efektivním řízení podniku nebo kontrole pobytu dětí ve škole.
Chcete mít jistotu, že vaši zaměstnanci vykonávají svou práci svědomitě? Chcete monitorovat jejich výjezdy a zajistit, že skutečně udělají, co jim bylo zadáno?
Ať už podnikáte v oblasti zemědělství, bezpečnosti nebo zdravotnictví, s námi získáte systém, který plně vyhoví vašim potřebám.
Všechny naše evidenční systémy fungují online kdekoliv na světě, kde je připojení k Wi-Fi nebo datový signál. Všechna data tak budete mít k dispozici kdykoliv v reálném čase.
Pokud však nejste v dosahu žádného signálu, nezoufejte! Data se ukládají ve čtečkách a vy si vše aktualizujete, jakmile budete opět připojeni.
Z dat našich systémů budete schopni vyčíst, jak jsou vaši zaměstnanci efektivní, jak dlouho jim trval konkrétní úkon nebo zdali v požadovaném čase dorazili na určené místo.
Získané poznatky vám pomohou rychle zefektivnit řídící procesy ve vaší společnosti.
Není pracoviště jako pracoviště. My v IMA to dobře víme, a proto vám každý náš systém připravíme na míru.
Navíc si jej budete moci napojit např. na váš účetní nebo mzdový modul, stejně jako přizpůsobit si automaticky vytvářené výstupy vašim konkrétním potřebám.
Všechny systémy ze skupiny IMAcheck fungují na společném principu a obsahují jeden centrální prvek – terminál sloužící k evidenci pracovních výkonů nebo třeba doby strávené nad zadaným úkolem.
Samotná evidence pak probíhá prostřednictvím ID prvků (čipů, karet, ev. mobilních telefonů).
Získaná data se automaticky posílají na naše servery, ze kterých již putují přímo k vám, a to ve formátu, jaký si zvolíte.
Nejprve proběhne vstupní konzultace, která nám umožní určit, jaká varianta systému pro vás bude nejvhodnější.
Ověříme, s jakými dalšími systémy nebo aplikacemi potřebujete přístupový systém propojit.
Následně vám zašleme cenovou nabídku spolu s doporučovanými ID technologiemi.
Pokud si vše odsouhlasíme, již nám nic nebude bránit pustit se do práce! Spolu se samotným systémem vám také nainstalujeme jakákoliv rozšíření dle vašich individuálních požadavků.
A je to! Systém z rodiny IMAcheck nyní monitoruje váš řídící proces a vy od nás získáváte data ve formátu, na kterém jsme se dohodli v rámci konzultace.
Vaše správce zaučíme a ukážeme jim, jak systém obsluhovat.
Poskytneme vám podporu v rozsahu, jaký si vyberete.
Můžete vybírat ze široké škály RFID čipů, ID karet i mobilních telefonů. Občas se hodí i biometrie.
Pro docházkové systémy můžete použít naše docházkové terminály nebo mobilní telefon s Androidem.
Zároveň ale i každá naše čtečka na dveřích může být použita jako zdroj dat o přítomnosti osoby.
Data dokážeme exportovat v libovolném formátu. Např. v xls nebo csv pro import do vašeho podnikového informačního systému.
Pořízení systému předchází vždy individuální cenová nabídka. Dle konkrétních požadavků a náročnosti přání zákazníka.
Data jsou ukládána offline v terminálu a při připojení na síť se přetáhnou na cloud, resp do databáze…
Každá instalace je nabízena s dlouhodobou podporou. Podle potřeby a nároků na provoz jsme schopni uzavírat i individuální varianty podpory a reakčních dob.
Nevadí, kontaktujte nás, řešení určitě najdeme.
Nebo se spojte přímo se specialistou pro tuto oblast.
Nechte si posílat novinky na e-mail o tom, co nového se děje v IMA a v oboru.
Design Jakub Carda / Development Digital Depo